Partnerstwo współpracy
"Partnerstwa współpracy" w sektorze szkolnictwa wyższego to międzynarodowe projekty polegające na wdrażaniu i upowszechnianiu innowacyjnych rozwiązań i dobrych praktyk w szkolnictwie wyższym. Efektem tego typu projektów powinna być przede wszystkim modernizacja oferty dydaktycznej uczelni, jej lepsze dostosowanie do potrzeb społeczeństwa i gospodarki oraz podniesienie jakości kształcenia.
Organizacje (instytucje) uczestniczące
W projekcie mogą brać udział różnego typu organizacje (instytucje, przedsiębiorstwa) z krajów uczestniczących w programie (tzw. krajów programu), przy czym jedna z nich pełni funkcję koordynatora i tylko ona wnioskuje o dofinansowanie w imieniu całego partnerstwa.
Minimalny skład konsorcjum realizującego projekt to trzy instytucje z trzech różnych krajów programu.
Uczelnie z krajów programu biorące udział w projekcie muszą mieć Kartę Erasmusa dla szkolnictwa wyższego. W wyjątkowych przypadkach, jeżeli jest to niezbędne do osiągnięcia celu projektu, można również przewidzieć udział organizacji z krajów partnerskich.
- Food Quality and Consumer Studies(zakończony)
- Trans-European Education for Landscape Architects EULAND 21(zakończony)
- Higher Education for Central Asia Food Systems and Standards(zakończony)
- Capacity Building In Agricultural Innovation Services in CEE Countries(zakończony)
- Development of a serious game for digital learning in agroecology in Europe SEGAE (SErious Game in AgroEcology)(zakończony)
- Modern Agriculture and Future - Oriented Education (MO-LAB)
- Innovation of the structure and content of study programs profiling food study fields with a view to digitizing teaching FOODINOVO
- Development of Higher Education Content Aimed to Support Industries for Sustainable Production of Qualitative Agri-food
- Bioeconomy in University Agile Teaching with Erasmus + (BIOERA+)
- Innovation of the structure and content of the education in the field of economics and management with a emphasis on digitization, sustainability and the integration of migrants (ISCEM)